.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور توقف پخش سريال «بزنگاه» صادر شد

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی دستور توقف پخش مجموعه تلویزیونی "بزنگاه" را صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز
، روابط عمومی شورای نظارت بر صدا و سیما اعلام کرد با توجه به اعتراض‌های گسترده مردمی و بسیاری از نخبگان و کارشناسان دلسوز حوزوی و دانشگاهی و انتقاد قبلی رئیس شورا از ادامه هنجارشکنی‌های غیراخلاقی و غیرشرعی و حتی غیرقانونی "بزنگاه"، دستور توقف پخش آن در نامه حسین مظفر به عزت‌الله ضرغامی ابلاغ شد.

در نامه رئیس شورای نظارت به ضرغامی آمده است: «گرچه رسالت صدا و سیما به عنوان مهمترین دستگاه فرهنگی ارتقای دانش و بینش و منش عمومی جامعه و گسترش ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب به مخاطب است، ولی محتوای برخی سریال‌ها نه تنها در این راستا نبوده بلکه به عاملی برای رخنه و شکافی برای تهاجم فرهنگی و آسیب‌رسانی بر پیکره فرهنگ و دین مبدل شده است».

حسین مظفر تعریف نشدن صحیح و منطقی طنز و مساوی دانستن آن با هجو و لغو و تمسخر و رواج فحاشی و الفاظ زشت و هنجارشکنی غیراخلاقی، غیرشرعی و غیرعرفی در برخی سریال‌ها را از جمله مصادیقی دانست که ضمن مغایرت با منویات مقام معظم رهبری در باب کارکرد طنز در رسانه ملی با معیارها و ملاک‌های برنامه‌سازان سازمان نیز مغایر است.

رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما در پایان از ضرغامی خواسته با توجه به تخلف‌های انجام شده و انتقادهای شدید مردم، نسبت به توقف پخش مجموعه "بزنگاه" اقدام عاجل انجام و نتیجه به شورا اعلام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.501 seconds.